vineri, 12 noiembrie 2010

Sentiment de toamnă

12 comentarii:

  1. Atat de melancolica 8-> . . .
    Minunata poza, felicitari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce ii supy ghidutza mea?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar e bestiala
    imi da un sentiment de tristete :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu eram suparata.. dar mi-am coordonat starea de spirit cu anotimpul prezent si astfel a iesit o asemenea capodopera.. Felicitari, Myry! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos decorul....frumoasa domnisoara....doar ca ai taiat un pic din cadru...

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasă poza, sper însă că o văd şi alţii. Noi putem doar să ne dăm cu părerea, însă cred că nu ar strica să participi şi la LicArt pentru a fi premiată. Dacă deja participi,:D scuze pentru mesaj. Oricum pozele sunt minunate, chiar transmit multe sentimente.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulţumesc mult pentru apreciere!
    Chiar eram în dubiu dacă să particip cu asta sau cu alta. Mai am 4 zile să mă hotărăsc...

    RăspundețiȘtergere