duminică, 27 iunie 2010

Vacanţă?

N-am mai postat nimic de 2 săptămâni, de când s-a terminat şcoala... Teoretic, am intrat în vacanţă; practic, nu prea. Printre altele, am de finalizat ceva pentru şcoală. Cred că am ieşit din casă de maxim 5 ori în 2 săptămâni, dintre care numai o dată pentru plimbare.
Şi, ca să fie şi mai frumos, mi s-a îmbolnăvit calculatorul. Aşa că, momentan, nu am acces la o bună parte din fişiere (inclusiv fotografii recente).

În rest, aştept cursul de fotografie de aici şi cursul de fotografie de la Şcoala de vară. Şi mai ales Şcoala de vară! Încă mai sunt locuri libere (detalii în postarea anterioară).

Apropo, probabil că aţi văzut banner-ul cu "TCR - Web design & Programming"; nu are nicio legătură cu design-ul blogului meu. TCR = Cosmin, cel care a creat şi alături de care administrez site-ul CNMV-ului. Face site-uri şi fel de fel de progrămele când se plictiseşte. Puteţi să îi faceţi o vizită.

Voi încerca să revin cât mai curând cu alte fotografii. Până atunci, une petite rose...

9 comentarii:

  1. Dar iti place la nebunie ce faci, asadar va fi o vacanta placuta pentru tine! Sa stii ca am preluat si eu informatiile despre Scoala de Vara si le-am transmis mai departe unei colege care a castigat deja niste concursuri legate de fotografie, desen si pictura.
    P.S. si ea tot din Slobozia este, dar casatorita in Calarasi. Se pare ca orasul vostru e plin de talente! :)

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc mult de tot!! >:D< Sper să o încânte ideea participării :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanta faina ...ce cuvant frumos ... fain/faina :D hehe

    RăspundețiȘtergere
  4. E chiar fain cuvântul "fain" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună.
    Globu’ cu Sondaje ar dori un link exchange cu dvs.
    Dacă consideraţi că sunteţi de acord, lăsaţi un mesaj pe http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/ sau pe mail : globucusondaje@yahoo.com
    O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-l anunit pe Cosmin ca a gresit un slash la IM Calculator... a pus "\" inloc de "/"

    RăspundețiȘtergere