vineri, 7 mai 2010

Lepşe

Am primit 2 lepşe, una de la domnul profesor de religie şi cealaltă de la Nikol. Le mulţumesc că s-au gândit la mine şi îmi cer scuze că am răspuns atât de târziu.
Le voi combina pentru că, deşi sunt formulări diferite, este vorba de aceeaşi leapşă
Ce trebuie să fac? Să scriu o listă cu zece lucruri care îmi plac.
1. Să fac fotografii... muuuuulte fotografii!
2. Limbile străine (în special franceza)
3. Orice ţine de domeniul calculatoarelor
4. Să citesc (când am timp... deci mai mult în vacanţă)
5. Clujul
6. Să mă joc în Photoshop
7. Să particip la tot felul de activităţi, concursuri...
8. Să ascult muzică (şi să cânt când nu mă aude nimeni)
9. Copiii (dar nu cei răsfăţaţi )
10. Să mă plimb cu bicicleta

Nu sunt în ordine şi sunt primele care mi-au venit în minte.
Oricine e liber să preia leapşa

3 comentarii:

  1. Salutare,
    Am si eu un site de Filme Online Gratis si anume www.filme-online-gratis.com
    Daca doresti un link sau banner exchange si noi te rog sa vizitezi http://filme-online-gratis.com/blog/linkbanner-exchange/
    sau sa ma contactezi pe mess la id : filme_online_gratis
    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    foarte frumoase pasiuni
    ..sincer aseamantoare cu ale mele;))
    in afara de 5..ink n'am avut placerea sa vizitez orasul;)
    am o curiozitate:))
    nu esti cmva rac:D?:))
    prea multe coincidente nu de alta:P

    RăspundețiȘtergere