duminică, 11 aprilie 2010

IP Workshop - Slobozia 2010 (ziua 5)

Credeaţi că am terminat? Neahhh... Chiar dacă eram obosită, m-am trezit la 9 si m-am dus iar la şcoală pentru că urmau să plece Alex, Marius, Alex şi... Alex! De acum încolo, când mai aud pe cineva că zice de Matiz că e o maşină prea mică, o să îl contrazic... Nu aveţi idee câte bagaje pot încăpea înăuntru Pe urmă am mai stat vreo 2 ore prin oraş, am fost cu baieţii să mănânce înainte de plecare. Şi am avut parte şi de o fază tare, după ce uploadez fotografiile de la IPW veţi vedea şi o altă utilizare a unei cutii de wii

Ok, acum chiar s-a terminat... O să-mi fie dor de tot şi de toţi... Abia aştept să ne revedem, mergem în vizită la Bucureşti cât de curând. Iar la şcoala de vară ne înscriem de pe acum, oriunde s-ar ţine (deja mi-am rezervat un loc la cursul foto al lui Mircea )

Alex, mulţumesc din suflet pentru concursul de site-uri de sâmbătă... Şi ca să vezi cât de recunoscătoare sunt, intră aici!

Deci, săptămâna asta am de lucrat pentru concurs, aşa că nu ştiu cum mă voi încadra cu fotografiile, dar voi face tot posibilul să nu vă ţin prea mult în suspans

5 comentarii:

  1. Cu placere Myry, sper sa iti placa la Cluj. Oricum, eu trebe sa iti multumesc pentru ajutor.

    Btw, i-ai antrenat bine pe cei doi sa zica Thank You. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigură că o să îmi placă :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ştii că te-am propus să fii primită în fan-clubul Matiz!(Sau "micul Ferarri" cum îi mai spun...cunoscătorii! ha, ha!)

    RăspundețiȘtergere