sâmbătă, 10 aprilie 2010

IP Workshop - Slobozia 2010 (ziua 4)

Oficial, ziua 4 a fost ultima zi din cadrul simpozionului... După distracţia din noaptea precedentă, toată lumea era atât de obosită încât la 10, când am ajuns eu la liceu, o singură persoană era trează Până pe la 12 s-au mai dezmeticit câţiva. Mi-am citit toate bileţelele, foarte frumoase mesajele, o să le prind cu magneţi prin sufragerie (lângă fotografii, cine a venit pe la mine ştie ).
Am fost cu Alex, Marius şi Deea la Hermes să vedem copia în miniatură a Turnului Eiffel şi am dat şi de o expoziţie canină internaţională Şi se pare că filmuleţul meu şi-a atins scopul pentru că am dat o fugă şi până la Amara. Frumoasă plimbare... (exceptând faptul că iar m-a trădat acumulatorul aparatului)
Pe la 16 a trebuit să îmi iau la revedere şi să plec înaintea unora dintre participanţi (trebuia să ma pregătesc pentru petrecere ), aşa că i-au condus alte ghiduţe până la gară pe cei rămaşi.
Şi aşa s-a încheiat ultima zi de IPW...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu