vineri, 9 aprilie 2010

IP Workshop - Slobozia 2010 (ziua 3)

Ziua 3 şi penultima... Am văzut ultima serie de proiecte, am avut parte de o prezentare din partea altui sponsor al evenimentului, G-Data, care a oferit tuturor participanţilor câte un antivirus cu licenţă pentru un an şi nişte căţeluşi adorabiliiii (va fi o fotografie draguţă în galeria simpozionului).
Aaa, cel mai important moment a fost concursul de filme. Am avut nişte emoţii îngrozitoare, dar până la urmă a fost bine, am obţinut premiul al doilea cu filmuleţul "Vizitând Amara" . Premiul întâi a fost câştigat de Mircea, iar premiul al treilea a fost obţinut de Chris (ex Kris Scuze, durează până mă obişnuiesc cu ideea )
Toată lumea a primit diplome pentru participare, eventual şi pentru contribuţia adusă la organizare. Deci m-am întors acasă cu 3 diplome Aa, şi cu o medalie simpatică pentru premiul de la concurs
Ultimul joculeţ din cadrul IPW a fost unul foarte tare... Pe un perete au fost lipite plicuri cu numele tuturor participanţilor, după care am primit bileţele pe care să scriem cui vrem ce vrem, punându-le apoi în plicurile lor. A fost palpitant Bileţelele se puteau pune şi în dimineaţa următoare, dar am preferat să le scriu de seara. Şi am tras cu ochiul şi la câteva dintre cele primite de mine
Iar de la 23 până dimineaţa distracţieee! Chiar până dimineaţa

Ziua 3 descrisă de organizatori (acum trebuie să mă recunoaşteţi )

4 comentarii:

  1. Felicitari!!!! Ma bucur mult pentru tine! Uite, eu iti ofer un alt premiu!Il gasesti la mine pe blog! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am recunoscut pe acolo :P cred ///erai cea in camasa albastra cu alb ?

    RăspundețiȘtergere