joi, 8 aprilie 2010

IP Workshop - Slobozia 2010 (ziua 2)

Azi a fost o zi plină... Au fost prezentate primele proiecte înscrise la simpozion. După prânz, Răzvan ne-a vorbit despre bursele Erasmus şi ne-a povestit despre cele 6 luni în care a studiat în Germania. Reprezentanţii Gigabyte şi-au prezentat ultimele tehnologii, după care au făcut o demonstraţie live de overclocking cu gheaţă carbonică. Foarte tare, păcat că nu sunt foarte reuşite fotografiile... cred Nu am apucat să le văd ca lumea. Ne-am şi plimbat prin parc cu participanţii... Activităţile de seara s-au desfăşurat în sala de sport a CNMV. Încălzirea a constat într-un joc simpatic de-a samuraii, după care au urmat şi alte jocuri sportive foarte amuzante (cel puţin pentru mine, care am stat pe margine şi am filmat/fotografiat ).
Pe urmă au urmat vreo 2 ore de karaoke şi wiiiiii Culmea e că am câştigat la karaoke, deşi nu am voce deloc

Ziua 2 descrisă de organizatori (apar şi eu în 2 fotografii de la final, s-ar putea să vă daţi seama care sunt)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu