miercuri, 7 aprilie 2010

IP Workshop - Slobozia 2010 (ziua 1)

Astăzi a început oficial simpozionul. E ziua în care au ajuns participanţii după ore întregi de mers cu trenul/maşina, care mai de care mai obosiţi. Cum era trecut de ora prânzului, noi, ghiduţele, i-am dus prin oraş să mânănce. Eu am un grup de 3 copii din Târgu Mureş şi 2 din Cluj (pentru că l-am bătut pe Alex la cap să-mi dea Clujul ). Cei din Cluj au venit mai târziu, pe la 16.30 eram la gară, aşteptându-i . Între timp, am învăţat să joc "şeptica americană" à la Mureş, care de fapt e macaua noastră, dar cu atributele cărţilor inversate . Şi le-am promis că mâine le citesc o poveste înainte de culcare .
Bun... la 20.30, după cină, a urmat seara de socializare şi cunoaştere. Un mic discurs ţinut de către Alex şi altul de către domnul director al CNMV, după care ne-am jucaaaaat :D Foarte simpatice joculeţele. Scopul lor: socializare şi cunoaştere, bineînţeles. Apoi au rămas câteva persoane şi la karaoke, fiind totuşi o oră destul de târzie (apropo, Nadia, te-am luat la karaokeeee ).
Am şi fotografii, dar nu am timp de ele momentan, având în vedere faptul că stau aproape toata ziua la liceu. Şi noaptea cică trebuie să dorm .
Voi reveni cu detalii, de mâine începe treaba serioasă: prezentări de proiecte, prezentare Gigabyte (sponsor) + o surpriză tot din partea Gigabyte.

No, era să uit: m-am îndrăgostit (şi mai tare) de accentul ardelenesc

Ziua 1 descrisă de organizatori (plus câteva fotografii, apar şi eu vag într-una dintre ele)

2 comentarii:

  1. Interesant ! Felicitari! Abia astept sa vad si poze!

    P.S. No, tu Mirela, io am rude in Ardeal! ;;)

    RăspundețiȘtergere