marți, 6 aprilie 2010

IP Workshop - Slobozia 2010 (ziua 0)

Cum ziceam şi aici, în perioada 7-10 aprilie 2010, Colegiul Naţional "Mihai Viteazul" din Slobozia găzduieşte cea de-a cincea ediţie a simpozionului pentru elevi şi studenţi IP Workshop. Prea tareeee!! Iniţial, trebuia să mă înscriu şi cu un proiect, dar din anumite motive a trebuit să renunţ. Oricum, particip la concurs cu filmul prezentat aici şi, pe lângă asta, sunt şi "ghiduţă", cum ne spun băieţii (organizatorii). Pentru mine, simpozionul a început de azi, 6 aprilie (de accea o numesc ziua 0), când au ajuns ei în oraş şi când ne-au chemat pe noi, ghiduţele, ca să ne cunoaştem personal. A fost prea amuzant să facem pregătirile pentru sosirea participanţilor (din Cluj, Târgu Mureş, Sibiu, Bucureşti...). Peste tot sunt săgeţele care indică fiecare încăpere/zonă, e imposibil să te rătăceşti. Să nu mai zic de afişele despre apa care nu e potabilă (prietenii ştiu de ce ). Ah, şi avem nişte ecusoane super tari Al meu e dublu - participant şi ghid - şi are agăţătoare rozzz Şi m-am jucat cu un Nikon D700 (am făcut şi febră musculară de la el, dar trecem peste). Oh, şi am stat până pe la 21.30 să se termine de xeroxat "câteva" foi, vreo 900 (perforate ulterior şi puse în dosare ) Şi pe urmă ne-am dus la pizza.
Am uitat să zic de băieţi: Alex, Marius, Răzvan, Mircea, încă 2 bucăţi x Alex şi scuze, dar sunt prea obosită ca să îi enumăr pe toţi acum. Sunt prea, prea de treabă (şi nu zic asta doar pentru că vor citi şi ei), dar ăsta e adevărul. O echipă unită cu care îţi face plăcere să lucrezi. Jos pălăria!

P.S.: Acum ştiţi de ce sunt absentă zilele astea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu