vineri, 26 martie 2010

Leapşă...

Prima mea leapşă, primită de la AlecsA... Bun, despre ce e vorba? Câteva lucruri la care nu aş renunţa... Câte caractere ziceaţi că încap într-o postare? Eu de obicei nu prea renunţ la chestii, deci ar fi multe de enumerat. Dar încerc să mă rezum la cele mai importante, mai ales că mi-e cam somn...
* Familie
* Prieteni
* Aparatul de fotografiat (din păcate, uneori trebuie)
* Conexiunea la internet
* Telefonul mobil
* Fotografiile mele + restul de documente şi aiureli din calculator
* Colecţia de şerveţele
* Mickey (maimuţoi pe care îl am de la 5 ani )
* Pasiunile mele
* Visurile mele
Altele importante nu îmi vin în minte acum...

Leapşa merge mai departe la Manu

3 comentarii:

  1. am sa preiau leapsa sapt. viitoare :-) (te anunt cand o public) acum nu am timp nici sa respir; dar am o curiozitate: de ce numai mie? de ce tocmai mie? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i nimic, şi eu am întârziat cu ea ;))
    Întrebarea era, de fapt, ceva de genul "Afurisito, de ce tocmai mie?" :))
    Păi, pentru că îmi eşti simpatic :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :D
    sa stii ca nu am uitat de ea :D
    te anunt cand o public pe blog ...doar ca eu nevoie timp eu gandesc greu la cap :))

    RăspundețiȘtergere