marți, 23 martie 2010

Francofolies - Slobozia 2010


Mi-am descoperit o nouă pasiune: filmatul. Să vă povestesc:
În zilele de 20 şi 21 martie 2010 s-a desfăşurat la Palatul Copiilor din Slobozia spectacolul Francofolies cu prilejul Zilei Internaţionale a Francofoniei. Acesta cuprindea trei secţiuni: teatru francofon, interpretare muzicală în limba franceză şi eseuri. Cum elevii de la Colegiului Naţional "Mihai Viteazul" participau la toate secţiunile, am zis că n-ar strica să imortalizez momentele, de data asta însă filmând. Aşa că am împrumutat un Nikon D90, mi-am luat trepiedul şi m-am dus acolo. Nu am prins un loc chiar în faţă, dar se putea şi mai rău. Deşi am stat vreo trei ore în picioare, a fost o activitate relaxantă şi chiar mi-a plăcut. Păcat că D40-ul meu nu filmează...

Voi reveni cu un link şi către galeria foto după ce voi posta imaginile pe site-ul liceului, până atunci puteţi vedea câteva filmuleţe: 
 * Piesa de teatru "Le palais des claques" cu care CNMV a obţinut premiul I: partea 1, partea a 2-a, partea a 3-a
 * Piesele Je pense à toi şi Hymne à l'amitié cu care Andreea Avarvari, elevă la Liceul Teoretic "Grigore Moisil" din Urziceni, a obţinut premiul I la secţiunea interpretare

Aş fi vrut să filmez mai mult, dar acumulatorul nu a ţinut cu mine. Data viitoare...





5 comentarii:

  1. Alo!
    Păi ne supărăm pe tine!
    Trădezi cauza?
    Nu ai făcut nici măcar o fotografie? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) De fapt, am făcut vreo două-trei, dar nu cred că merită postate aici. În rest, am lăsat o colegă să "se joace" cu aparatul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. desi am mai citit acest articol ..cand l-am vazut de data aceasta am citit:
    'Mi-am descoperit o nouă pasiune: fumatul.' WTF mi-am zis initial :))

    RăspundețiȘtergere