sâmbătă, 27 martie 2010

27 martie 2010 - Ora Pământului

Nu uitaţi să stingeţi lumina astăzi, la 20.30!
Ora Pamantului 2009
P.S.: Tot în această seară se trece la ora de vară.

Adăugare ulterioară:
Concluzie: cuvântul de ordine este ignoranţă... Cel puţin pe aici, pe la mine, doar câţiva au stins lumina... M-am uitat pe geam şi străzile, blocurile, magazinele păreau mult mai luminate decât de obicei.

Uitaţi cum a fost în alte părţi: Ştire Realitatea.net


Şi statisticile din România:
"Sâmbătă seara, în timpul Orei Pământului, s-a înregistrat chiar o creştere uşoară a consumului de electricitate, la nivel naţional, şi nu o scădere, cum era de aşteptat în urma acestei iniţiative", au declarat pentru NewsIn reprezentanţii Dispeceratului Energetic Naţional (DEN), divizie a Transelectrica.
(Sursă)

6 comentarii:

  1. sa stii dragutza ca te'am adugat la blogurile pref:X

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca asa mi s-a parut si mie=((

    k am stat o ora pe geam=((
    nmk ma!toata lumea luminile aprinse..nu prea le-a pasat
    mda:-j

    RăspundețiȘtergere
  3. ai vz cata implicare in alte tari..
    la aia chiar le-a pasat:))
    da pana la urma la o tzara ca asta la ce sa te astepti:-j

    RăspundețiȘtergere
  4. mda:|
    ca si cum ar fi murit cineva o ora pe an sa faca asta:|
    nici nu ma asteptam sa se intample altfel..
    :-j

    RăspundețiȘtergere
  5. era clar ca la noi nu o sa se respecte..

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Myry???
    Frumos blog!!!
    E viu colorat si dragutz ca tine...din cate vad eu!!!
    App...te intereseaza un schimb de link (exchange)

    RăspundețiȘtergere