sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Ultima zi de şcoală din semestrul I

Mda... şi ieri a fost ultima zi de şcoală din semestrul întâi... bine, doar teoretic, că n-a făcut nimeni şcoală. Aşa că mi-am luat aparatul şi plănuiam să fac cu colegii nişte fotografii frumoase, în clasă, afară în zăpadă, chestii de genul ăsta. Doar că am început prost de dimineaţă. Am ajuns la 8:05 la şcoală şi când deschid uşa clasei... surpriză... nu era nimeni După vreo două telefoane am aflat că trebuia să mergem la 9, nu la 8. Minunat... ce puteam să fac într-o oră ? Am scos aparatul din geantă si m-am apucat să fotografiez curtea şcolii Nu mi-au ieşit cine ştie ce, adormită fiind, dar să zicem că vreo două merg postate.



Nici măcar nu au venit toţi colegii, iar cei care au venit au plecat foarte repede. Şi aşa s-au dus planurile mele: nici măcar o fotografie cu zăpadă. Poate în vacanţă...
Revenind:

(fotografie cu 2 necunoscute )

A, da, ne-au venit şi premiile de la concurs. Acum fotografiile de pe blog pot fi admirate şi în sufragerie, derulându-se pe ecranul unei rame foto digitale
Poate fotografiez şi trofeul când mai ajung cu aparatul la şcoală, a fost o zi prea aiurea şi am uitat

9 comentarii:

  1. Da, asa am patit si eu inainte de Craciun. Le-am promis piticilor (cls. a IV-a) ca le fac poze, dar ei, cand s-au vazut cu dulciurile de la mosu' in brate, au uitat de poze si au plecat acasa... :)

    Frumoase pozele tale! Toate, nu numai acestea doua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru apreciere ! :)
    Data viitoare sa vorbesti cu mosul sa vina dupa "sesiunea foto" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuia sa pozezi in foisor , acolo erau niste imagini frumoase ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mi-am dat seama, eu o iau pe partea cealalta cand plec acasa, daca treceam pe acolo vedeam si ma opream... Oricum, poate dau o fuga saptamana asta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce aş face eu în locul tău: numele l-aş pune mic, abia să se distingă, pentru ca cine se uită să vadă întâi detaliile cadrului şi, dacă îi plac, să îl caute apoi şi pe autor. La tine e exact pe dos...
    Foarte tare a treia imagine, cea cu necunoscutele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru sfat, voi face ceva in privinta asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Stacey: Nu public comentariul pentru ca nu as vrea sa divulgam secretul, iar altfel nu stiu cum ti-as putea raspunde :P
    Dupa ce am vazut postarea, am banuit ca asa e, dar am mai cautat cateva informatii ca sa ma conving.
    Totusi, nu ma asteptam sa accepte comentariul...

    RăspundețiȘtergere
  8. eu vroiam poze la zapada :D dar cand m`am intors de la secretariat nu mai era nimeni:( [carmen]
    stiu ca o sa ma certi ca am pus carmen acolo:))

    RăspundețiȘtergere
  9. N-are nimic :)) Eu am crezut ca ai plecat acasa, n-am stiut ca te duci la secretariat :))

    RăspundețiȘtergere