luni, 31 martie 2008

This is me

Salut ! În primul rând mă bucur ca v-aţi oprit să citiţi şi vă mulţumesc. Mă numesc Mirela şi sunt "fotomaniacă", aşa cum îmi tot spun prietenii. Asta fiindcă atunci când iau aparatul de fotografiat în mână, nu îl las până nu se termina bateria... sau eventual până nu se umple cardul de memorie. :)) Nu am prea multă experienţă, sunt încă la început, dar mă străduiesc şi vreau să învăţ cât mai multe despre arta fotografică. Gata cu vorba că devin plictisitoare... să trecem la lucruri serioase. Postez aici cele mai reuşite fotografii făcute de mine, sper să vă placă... Orice sugestii, sfaturi, propuneri sunt binevenite. Aştept cu drag comentariile. :)

P.S.: Vă rog să vă şi semnaţi când postaţi un comentariu. Mulţumesc anticipat :P

33 de comentarii:

  1. Am o sugestie! :))
    Tu ar trebui sa iti faci cont pe dA ptr. ca ai niste poze care isi merita locul pe acel site :) [Ramona]

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place blogul tau, fotografiile de pe el... Sa-l folosesti sanatoasa!
    Te pup (Alina)

    RăspundețiȘtergere
  3. F tari pozele si blogul(ignor scrisul roz:)) )continua pt ca ai talent si merita. mult succes(Zaha)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai surprins foarte bine armonia care se schiteaza vara pe lacul Amara. Astept poze si din iarna pe lac...daca mai ingheata. Ai complimentele mele. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc ! Am aici si 2 poze cu lacul inghetat :p

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut cateva poze pe hi5-ul tau. sunt destul de reusite. imi place si mie arta fotografica, dar doar in natura, si nu le expun pentru ca nu prea stiu unde ar putea sa mi le comenteze cineva (vlad)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru aprecieri. Le poti pune pe deviantART sau iti poti face un blog. Si pe urma da link-ul cunoscutilor si "lasa-l" pe unde se mai poate, nu va trece neobservat. Si daca te hotarasti, sa ma anunti si pe mine :P

    RăspundețiȘtergere
  8. buna!am dat intamplator peste bog-ul tau si mi s-a parut destul de interesant!oH da..sa nu uit ,ador culoarea roz:X..eu cum m'as putea numi..?:-/"pink-mania"8-}...?


    iar in final nu stiu cum m'as semna..:-??caci te cunosc si nu prea...iti spun doar ca am fost "tovarase" de gradinita!pupici.Tzummy.

    RăspundețiȘtergere
  9. ..cred ca am papat un "l"[de la blog]:)))oricum ..sper sa ai cat mai multe fotografii reusite.bye.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ! Multumesc pentru apreciere :D Cred ca si eu te stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulţumesc :D În curând o să apari şi tu pe aici :))

    RăspundețiȘtergere
  12. tare blogu...te urasc pt penultima poza de la articolul duspre ziua anti fumat.....glumesc...bafta in continuare(mimi tipul kre facea cu degetul:D)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, dacă ştiam mai puneam vreo 2 cu tine! :))
    Mulţumesc pentru apreciere :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari Mirela. Este minunat ceea ce faci! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. felicitari si te invit la WS de fotografie de portret si nud, care va avea loc la Iasi in curand. Cu siguranta iti va placea sa inveti lucruri noi si sa legi prietenii si cu alti fotografi, pana atunci poti sa arunci un ochi pe
    www.setter-photonest.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Farte tare blogu',imi plac pozele dar mai ales qm scrii.Keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna frumoase poze.. nu te intereseaza un schimb de link intre blogul meu si blogul tau...da o vizita pe http://eugenviorel.blogspot.com/ ....esti foarte talentata...succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  18. ia sa pui mana sa-ti pui buton de like la blog ;;)

    RăspundețiȘtergere
  19. deci myry pozele tale sunt adevarate opere de arta, sunt nemaipomenite :-bd poti si mai mult :D in orice caz esti minunata ;;) :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Pentru ca aduci mereu fericire celor din jur, iti urez o zi plina de bucurii si de surprize care sa te tina tot anul. Sa ai parte numai de reusit in tot ceea ce faci. Un calduros la multi ani! >:D< ;;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Bafta multa si lumina frumoasa. Esti inscrisa pe badorgood.com ?
    Daca nu, iti recomand site-ul, poti vedea ce mai fac si altii si poti primi si un feed-back la pozele tale.
    Norman (ne stim de pe fb ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Un blog excepțional cu fotografii de calitate! Felicitări!! Keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  23. Imi place! Cred ca ne-am vazut pe la Centrul Cultural de vreo doua ori, gresesc?

    RăspundețiȘtergere
  24. Mulțumesc frumos! Probabil că da, am mai fotografiat pe acolo, dar nu știu exact cu cine vorbesc :)

    RăspundețiȘtergere